Naujienų
prenumerata
Naujienų ir nuolaidų prenumerata!
Susisiekite

D.U.K.


1
Įsigijau Tez Tour kelionę, ar bagažą reikia pirkti atskirai?
Ne, atskirai bagažo pirkti nereikės, kadangi Jums į kelionės paketą jau bus įskaičiuotas bagažas. Rankinis 5kg, registruojamas 15-20kg, priklausomai nuo šalies.
2
Ar galima keisti/grąžinti užsakytą Tez Tour kelionę?
Deja, bet lėktuvo ir kelionės bilietai yra nekeičiami ir negrąžinami. Sumokėti pinigai nebus grąžinami.
3
Ar man bus reikalinga viza vykstant į Tez Tour kelionę?
Viza reikalinga vykstant į:
  • Egiptą;
  • JAE;
  • Tailandą;
  • Šri Lanka ir kt.
4
Kas įskaičiuota į Tez Tour kelionės kainą? 
Į Jūsų kelionės paketą įskaičiuota:
  • Skrydis pirmyn/atgal;
  • Pervežimas oro uostas/viešbutis/oro uostas;
  • Gido paslaugos;
  • Pasirinktas nakvynių skaičius;
  • Pasirinkta maitinimo sistema;
  • Bagažas (rankinis (5kg)  ir registruojamas (15-20kg, priklausomai nuo šalies)).
5
Iki kada reikia apmokėti Tez Tour kelionę?
Užsakant kelionę pirminis įnašas yra:
  • 10proc. – jeigu tai yra išankstiniai pirkimai;
  • 20proc. – jeigu tai nėra išankstinių pardavimų paketas.

Likusi suma turi būti sumokėta iki kelionės likus ne mažiau 21d.

6
Kada bus patvirtintas viešbutis? Kas bus tokiu atveju, jeigu viešbutis nebus patvirtintas?
Paprastai viešbutis patvirtinamas per 1-3 dienas nuo užsakymo suformavimo dienos. Tokiu atveju, kai viešbutis nepatvirtinamas, ieškoma kitų alternatyvų arba grąžinami pinigai.
7
Kokie dokumentai reikalingi vykstant į Tez Tour kelionę?
Su savimi būtinai pasiimkite pasą ar tapatybės  kortelę, kelionės dokumentus (lėktuvo bilietas ir viešbučio vaučeris), viza (jeigu reikalinga toje šalyje, į kurią vykstate), rekomenduojame turėti sveikatos draudimą, bei užsienio valiutos.
  • Kelionei į EU šalyje užtenka turėti tapatybės kortelę, kuri galiotų ne mažiau 3mėn. po kelionės pabaigos.
  • Ne EU šalyje privalomas pasas, kuris turi galioti ne mažiau kaip 6mėn. po kelionės pabaigos.

8
Ar galima užsakyti maitinimą Tallink, DFDS Seaways ar Stena Line keltuose?
Taip, galima. Maitinimą rekomenduojame užsisakyti iš anksto kelionių agentūroje, taip šiek tiek sutaupysite. 
9
Ar įmanoma pakeisti Tallink, DFDS Seaways ar Stena Line užsakymą?

Vardai, pavardės, gimimo datos, automobilio numeriai biliete gali būti keičiami nemokamai (Tallink, DFDS Seaways, Stena Line keltų kompanijų bilietams).

  • Tallink – jeigu keičiama data, maršrutas,  kajutės kategorija, transporto priemonė ir keičiasi bilieto kaina – klientas turi padengti kainų skirtumą. 
  • Stena Line – flexi tarifo bilietai – galimi keitimai, klientas turi padengti tik kainų skirtumą. Economy bilietai keičiami tik su 40eur bauda (keitimo mokestis), taip pat privaloma padengti kainų skirtumą. 
  • DFDS Seaways – galimi keitimai, klientas turi apmokėti kainų skirtumą.
10
Ar galima nemokamai atšaukti užsakytus Tallink, DFDS Seaways ar Stena Line keltų bilietus?
  • Tallink – galima anuliuoti iki kelionės likus ne mažiau 14 dienų, anuliavimo kaina – 5eur.
  • Stena Line: Flexi tarifo bilietai – iki išvykimo likus daugiau negu 24val. anuliavimas nemokamas. Economy tarifo bilietai negali būti atšaukiami, pinigai nėra grąžinami.  
  • DFDS Seaways – galima anuliuoti nemokamai iki kelionės likus ne mažiau 21 dienų.
11
Kokioms transporto priemonėms galima užsisakyti bilietus kelionių agentūroje ruošiantis keliauti Tallink, DFDS Seaways ar Stena Line keltais?
Kelionių agentūroje galite užsakyti bilietus tik keleiviniam transportui (bendra masė iki 3,5t). Krovininiam transportui bilietai yra užsakomi laivynuose. 
12
Ar galima Tallink, DFDS Seaways ar Stena Line keltuose keliauti su gyvūnais?
Keliauti su naminiu gyvūnu galima (išskyrus kai kuriuos reisus), tačiau privaloma nusipirkti gyvūno bilietą bei rezervuoti kajutę, skirtą keliauti su gyvūnais arba, jei keltuose nėra spec. kajučių, narvą. 

13
Ar vaikui reikia papildomos vietos kajutėje, keliaujant Tallink, DFDS Seaways ar Stena Line keltais?
Be atskiros miegamos vietos vienas vaikas kajutėje keliauja nemokamai:
  • DFDS Seaways ir Stena Line keltuose iki 3 metų;
  • Tallink keltuose iki 11 metų. 
14
Ar bus privalomų priemokų kelionės metu įsigijus Tallink kruizo bilietą?

Ne, jokių papildomų privalomų priemokų nebus. 

15
Ar Tallink laive pramogos mokamos? 
Ne, visos programos ir barų ar diskotekų lankymas nėra mokami. Papildomai mokama tik už maistą, gėrimus, sauną.  
16
Ar Tallink laive galėsiu palikti daiktus kajutėje? 
Taip, galite. Tiek pirmyn, tiek atgal plauksite toje pačioje kajutėje, tad išeidami į Stokholmą savo daiktus galite palikti kajutėje. 
17
Kokios maitinimo kainos Tallink laive? 
Vieni pusryčiai švediškame stale kainuoja 10,50eur/asm,  viena vakarienė – 29eur/asm. Tačiau laive yra kitų vietų, kuriose galite pavalgyti ir nusipirkti sumuštinį ar kitą patiekalą nemokėdami už vakarienę švediškame stale. 
18
Kada privalau sugrįžti į Tallink laivą Stokholme? 
Rekomenduojame grįžti ne vėliau kaip viena valanda iki laivo išplaukimo. 
19
Kiek man iš viso reikės pinigų plaukiant Tallink kruizą? 
Jei norite keliauti labai pigiai – papildomai kainuos tik nuvykimas iki Rygos ir atgal. Įsidėkite kelionei savo maisto. Stokholme keltų uostas yra apie 30min. pėsčiomis nuo centro – tad jei taupote, pasivaikščiokite parku esančiu šalia uosto ir gražia krantine – jums nekainuos transportas. Mieste tikrai nebūtina mokėti už lankytinus objektus (ypač jei lankotės pirmą kartą) – įspūdingas kasdienis nemokamas reginys yra Karaliaus rūmų sargybos pasikeitimas 12val.; gražioji Gamlastan sala su gražiausiais lankytinais objektais mieste; jaukios krantinės – vien pasivaikščiojimas jomis nuteikia smagiai net ir žiemos metu! 
20
Ar galima į Tallink laivą įsinešti savo maistą? 
Taip, galima.  
21
Ar bus Tallink laive šalta?
Laive tikrai nebus šalta. Kajutėse galite reguliuotis šilumą patys. Žiemos metu plaukiant rekomenduojame pasiimti lengvesnę avalynę, kad būtų patogiau.
22
Ar būtina su savimi turėti atspausdintą Tallink, DFDS Seaways ar Stena Line kelto bilietą?

Nėra privaloma turėti atspausdintą bilietą, užtenka registracijos metu pateikti užsakymo numerį ar tik asmens tapatybės dokumentą. Užsakant bilietus kelionių agentūroje, visuomet duosime atspausdintą bilietą arba, jei užsakymas vykdomas nuotoliniu būdu, bilietą atsiunčiame elektroniniu paštu.